VraagRaak Rijssen-Holten
Sinds januari 2017 kunnen alle inwoners met een vraag over werk, inkomen, opvoeding, zorg, welzijn of maatschappelijke dienstverlening terecht bij VraagRaak Rijssen-Holten. Een team van professionele, onafhankelijke cliëntondersteuners van MEE IJsseloevers, Maatschappelijk Werk Noordwest Twente en ViaVie Welzijn biedt een luisterend oor, geeft hulp en advies, biedt kortdurende ondersteuning als dat gewenst is of verwijst naar een andere instantie door.
De professionals van het team van VraagRaak Rijssen-Holten zijn er ook voor het beantwoorden van vragen over zorg en welzijn. Het team is onafhankelijk en kijkt samen met u wat voor uw situatie de beste vervolgstap is. Als het nodig is, helpen zij u als u naar een andere instantie doorverwezen wordt.
Uiteraard werkt het team samen met de consulenten van het Sociaal Plein en andere consulenten van de gemeente. Mocht het nodig zijn, dan verwijzen zij u naar hen door. Zij kunnen u daarbij ook helpen en adviseren. Als u dat prettig vindt, zijn zij aanwezig zijn bij gesprekken met de consulenten van de gemeente. Als onafhankelijke partij luisteren de cliëntondersteuners mee en geven ze u adviezen.
Wit u meer weten over VraagRaak Rijssen-Holten? Kijk op www.vraagraakrijssen-holten.nl en volg VraagRaak Rijssen-Holten op facebook.
Aangepaste spreekuren VraagRaak tijdens de zomervakantie
De medewerkers van VraagRaak Rijssen-Holten blijven ook gedurende de vakantietijd bereikbaar voor de inwoners van Holten en Rijssen. De beschikbaarheid is wel aangepast aan de zomerperiode. In plaats van twee is er tussen 23 juli en 31 augustus iedere werkdag één inloopspreekuur in Holten of in Rijssen.
Inloopspreekuur Rijssen
Rozengaarde 75A, Rijssen
- Dinsdag: 15.00-16.30 uur
- Woensdag: 8:30 tot 10:00 uur
- Donderdag: 15:00-16:30 uur
Inloopspreekuur Holten
Kulturhus, locatie Tuinstraat 6
- Maandag: 15:00-16:30 uur
- Vrijdag: 8:30-10.00 uur
Een actueel overzicht van de openingstijden van VraagRaak Rijssen-Holten vindt u op www.vraagraakrijssen-holten.nl.