Contact

Veel van onze producten en diensten zijn digitaal beschikbaar. U kunt daarmee op het moment dat het u uit komt uw zaken met ons regelen. Bent u op zoek naar specifieke contactinformatie of openingstijden? Kijk dan hieronder bij de diverse thema’s.

Maak een afspraak

Wilt u een reisdocument verlengen of een rijbewijs aanvragen? Maak dan een afspraak. Via onze afsprakenmodule ziet u voor welke producten u allemaal een afspraak kunt maken op een dag en tijd die u het beste past.

Adres en openingstijden

Het gemeentehuis is op werkdagen geopend. Voor het afhalen van documenten, zoals een reisdocument of rijbewijs, kunt u zonder afspraak terecht. Voor andere zaken werken wij op afspraak.

Vraag ons

Heeft u een algemene vraag? Neem dan contact op via het contactformulier.

Do you have a question? Fill in the contact form (in English).

Doe een melding

Wij doen er alles aan om de openbare ruimte zo goed mogelijk te beheren, schoon en veilig te houden. Is u iets opgevallen in uw omgeving waar wij verantwoordelijk voor zijn? Bijvoorbeeld: overhangend groen of losliggende tegels? Geef dit dan aan ons door.

Bel ons

Heeft u een vraag of wilt u een melding doorgeven? Bel ons op (0548) 85 48 54.

Schrijf ons

Wilt u ons schrijven of mailen? Dat kan. Kijk voor de juiste gegevens op de pagina Contactgegevens.

Kom langs

Heeft u vragen over zorg, ondersteuning, opvoeden, rondkomen, schulden of gezond leven? Dan kunt u met uw vragen ook terecht bij het inlooppunt.

Digitaal zaken doen

Doet u digitaal zaken met ons? Wij maken hiervoor gebruik van verschillende portalen. Lees meer hierover via de link Digitaal zaken doen.

Pers en woordvoering

Persvragen kunt u stellen door een e-mail te sturen naar pers@rijssen-holten.nl. Dit e-mailadres is actief tijdens werkdagen van maandag tot en met vrijdag. Heeft u een spoedvraag buiten de kantooruren? Neem dan met 1 van de woordvoerders contact op.