Melding doen wordt makkelijker
1 juni 2026
Ziet u iets dat de gemeente moet opruimen of repareren? Bijvoorbeeld een kapotte straatlantaarn, zwerfafval of losse stoeptegels? Of ziet u een onveilige situatie? Doe een melding!
Vanaf 1 juni 2026 gebruiken we een nieuw systeem
Melden wordt makkelijker. Via de een app of via onze website geeft u snel door wat er aan de hand is en waar. Wij houden u op de hoogte van wat er met uw melding gebeurt en wanneer deze is opgelost.
Op een plattegrond ziet u alle meldingen die er zijn gedaan in onze gemeente. Heeft iemand anders al een melding gedaan? Dan hoeft u dat niet meer te doen.
Download de ‘Zo gemeld’ app
De nieuwe app kunt u vanaf 1 juni downloaden:
Melding doen via onze website
U kunt ook een melding doen via onze website. Ook dat is gemakkelijker geworden.
Deel via: