Toegankelijkheid
Aanpak om de toegankelijkheid van onze website te bevorderen
In het proces voor een nieuwe website in 2022 hebben wij bij de keuze voor een leverancier gelet op het feit of de leverancier een toegankelijke website kon bouwen. Begin 2023 is de website door een onafhankelijke partij getest. De verwerking van de uitkomsten van deze nieuwe rapportage volgt binnenkort.
Als gemeente Rijssen-Holten doen we ons best om de online informatie en dienstverlening op onze website toegankelijk maken. Waar we wel en niet aan voldoen en welke stappen we verder gaan nemen, vindt u in de opgestelde toegankelijkheidsverklaring.
Probleem of vraag?
Ervaart u een toegankelijkheidsprobleem op onze website? Laat het ons dan weten. Stuur een mail naar website@rijssen-holten.nl. Geef daarbij aan welk probleem u tegenkomt en de link naar de pagina of het document waar het probleem zich voordoet.
Wat kunt u van ons verwachten?
- Binnen 5 werkdagen krijgt u een ontvangstbevestiging
- We informeren u over de voortgang en de uitkomst
- Binnen 3 weken is uw verzoek afgehandeld
Niet tevreden?
Bent u niet tevreden met de manier waarop uw klacht is behandeld? Of hebben we niet op tijd gereageerd? Neem dan contact op met de Nationale Ombudsman.