Stempas aanvragen
Als u mag stemmen voor de verkiezingen, ontvangt u een stempas thuis. Neem de stempas en uw identiteitsbewijs mee naar het stembureau. U ontvangt de stempas uiterlijk donderdag 23 mei 2024.
Heeft u geen stempas ontvangen of bent u uw stempas kwijt?
Dan kunt u een vervangende stempas aanvragen. U kunt dit online doen, per post of door een afspraak te maken bij de balie Burgerzaken.
De online aanvraag en aanvraag per post moeten uiterlijk maandag 3 juni 2024 binnen zijn bij de gemeente. Aan de balie van de gemeente kunt u op afspraak tot woensdag 5 juni 2024, 12.00 uur, terecht. Daarna is het niet meer mogelijk om een nieuwe stempas aan te vragen.
Online aanvragen
Gebruik hiervoor het digitale aanvraagformulier.
Per post aanvragen
- Download het aanvraagformulier voor een vervangende stempas en vul het in.
- Het formulier moet uiterlijk maandag 3 juni 2024 bij de gemeente zijn. Stuur het formulier op naar:
Gemeente Rijssen-Holten, afdeling Burgerzaken
Postbus 244
7460 AE Rijssen
Via afspraak aanvragen
- Maak een afspraak.
- Voor een stempas kunt u langskomen tot woensdag 5 juni 2024, 12.00 uur.
- Neem mee:
- uw identiteitsbewijs.